nuffnang

Sabtu, 25 Disember 2010

SERAI WANGI , TUNGKU PANAS DAN LAMPU GARAM

Kepada yang berminat untuk menambahkan pendapatan OZZY Serai Wangi menawarkan peluang perniagaan kepada mereka yang berminat untuk menjadi pengedar.

Kami menawarkan satu set pakej SERAI WANGI dan TUNGKU MODEN atau LAMPU GARAM BUKIT dengan harga yang menarik.Anda hanya boleh memilih diantara satu set SERAI WANGI dengan TUNGKU MODEN atau LAMPU GARAM dengan harga yang sama.

1- Satu set SERAI WANGI - Botol (1 liter) dan spray (500 ml).
 - Kegunaan :
• Berkesan untuk menghalau dan mencegah kehadiran serangga seperti lipas, semut, lalat, nyamuk dan anai-anai.
• Ia juga berkesan untuk mengilatkan dan menghilangkan kekotoran pada lantai rumah, bilik air/sinki, dapur, cermin dan permukaan lain.

2 - Satu set TUNGKU MODEN biasa yang dipanaskan menggunakan cas elektrik.Terdapat dua jenis tungku moden dipasaran iaitu yang bermagnet dan tidak bermagnet.Tawaran ini hanya untuk tungku moden biasa (tidak bermagnet).
-Kegunaan :
• Untuk ibu lepas bersalin bagi menggantikan cara traditional iaitu dengan memanaskan batu menggunakan api.Tungku moden ini lebih mudah hanya cas pada elektrik.
• Ia juga baik untuk mengurangkan lenguh-lenguh badan dan tapak kaki.
• Untuk memecahkan lemak dan membuang angin dalam badan.

Cara-cara untuk mengunakannya seperti gambarajah yang ditunjukkan di atas.Ianya kecil dan mudah dibawa kemana sahaja.Hanya caskan pada elektrik selama 5 hingga 8 minit atau sehingga lampu indicator yang bewarna merah padam, matikan suis dan tanggalkan wayar dari tungku. Letakkan atau tekap pada tempat yang dirasakan perlu seperti perut, bahu dan tapak kaki.

3 - Satu set LAMPU GARAM BUKIT yang didatangkan bersama dengan tapak (marble) dan mentol lampu.
- Kegunaan :
• Meneutralkan dan meningkatkan kualiti udara
• Mengurangkan sebahagian besar bakteria yang terkandung di dalam udara dalam rumah
• Mencegah kehadiran serangga seperti nyamuk dan serangga kecil.

Anda dinasihatkan meletakkan Batu Garam ini di atas piring atau mangkuk kerana ia akan mencair.Setelah menggunakan batu garam ini di bilik saya dan anak saya dan kedua-duanya turut mencair tetapi pencairannya selepas 4 bulan saya gunakan dilihat tidak banyak menjejaskan bentuk Batu Garam tersebut.Ini bermakna Batu Garam ini akan tahan lebih lama (saya anggarkan selama 3 tahun) sehinggalah ia cair seluruhnya.


- Gunakan lampu garam ini bagi menggantikan lampu bilik yang biasa anda gunakan kerana selain menyihatkan serta meningkatkan kualiti udara, ia juga cantik untuk dijadikan hiasan.






* Anda boleh pilih satu set SERAI WANGI dan TUNGKU PANAS






ATAU

* Satu set SERAI WANGI dan LAMPU GARAM






Ataupun anda boleh memilih ketiga-tiga produk tersebut.Pilihan untuk tawaran ini dimestikan bersama satu set SERAI WANGI.







Tawaran ini hanya untuk mereka yang tinggal di Lembah Kelang (Kuala Lumpur dan Selangor) di mana barang ini akan di hantar terus ke tempat anda.Ini adalah bagi mengelakkan kos penghantaran yang mungkin mengakibatkan kos dan harga yang tinggi sekiranya menggunakan courier atau pos. Walaubagaimanapun sekiranya anda tinggal diluar lembah kelang dan berminat untuk jadi pengedar kami bersedia membuat penghantaran sekiranya order melebihi 50 sets tetapi hanya untuk di Semenanjung Malaysia.

Kepada yang berminat sila tinggalkan pesanan anda di ruangan komen di bawah atau boleh email ke ozzy2u@gmail.com.

3 ulasan:

  1. Terima kasih en.ozzy macam berminat je tapi kena minta izin en.hubby dulu..pape nanti amy roger ye..

    BalasPadam
  2. Amy..
    Terima kasih juga krn sudi berkunjung ke sini.

    BalasPadam